dinsdag 12 mei 2015

Finale KNVB Beker FC Groningen vs PEC Zwolle op de Grote Markt

Een mooie en onvergetelijke middag en avond mogen beleven op de 'Grote Markt' in Groningen met de schermen voor de finale van de KNVB beker 2014/2015 voor het live volgen van de wedstrijd die op zondag 3 mei 2015 in de Kuip te Rotterdam werd gespeeld...!

Ik had een reservedienst deze dag dus maar geen kaarten proberen te bemachtigen voor deze bijzondere wedstrijd voor de FC omdat de club en nog nooit een officiƫle prijs wist te winnen.
De planning was al om naar de Grote Markt te gaan samen met mijn zoontje mocht ik toch vrij zijn van het werk en gelukkig was dit het geval.

Ik kan hele verhalen vertellen hoe de dag is geweest, maar ik denk dat de foto's wel genoeg zeggen.

Voor alle foto's van deze dag verwijs ik jullie graag naar mijn facebookpagina SvdS Fotografie

Of klik op onderstaande link:


Jong en oud vieren de 1-0 van FC Groningen...

Trotse Noordeling met een sjaal van de FC...

Mijn zoontje met de KNVB beker van Amstel Bier...die een onvergetelijke dag inderdaad mogelijk heeft gemaakt...

Nog een FC fan met een sjaal van FC Groningen...

Tranen van geluk na de behaalde overwinning die FC Groningen voor het eerst in de geschiedenis de KNVB beker opleverde...

Mijn zoontje weer met de KNVB Beker, mocht FC ooit nog een 2e winnen dan heeft hij ze al in handen gehad...

Feest op de Grote Markt na de behaalde overwinning van FC Groningen...

Sfeer verzorgt door jong en oud...

Ook vlaggen waren volop aanwezig voor de mooie sfeer die er was te vinden op de Grote Markt...

Ook de jongste fans van FC Groningen waren op de Grote Markt te vinden....

Voorafgaand aan de wedstrijd waren er diverse artiesten om alvast de aanwezige fans te entertainen...

Ook de bar dames en heren deelden mee in de overwinning van de FC...


Geen opmerkingen: